Plaktivat: Kriza medijev

Submitted by urednica on Tor, 04/09/2019 - 17:18

ZNAN JE ZMAGOVALEC NATEČAJA!

Plaktivat_zmagovalec

 

TAM-TAM Inštitut je v sodelovanju z Radiem Študent objavil 12. mednarodni natečaj PLAKTIVAT za oblikovanje mestnega plakata na temo "KRIZE MEDIJEV".

Množični mediji so v resni krizi. Količina medijev narašča, vse več je površinskih razlag in nekakovostnih vsebin. Z digitalno revolucijo je v ospredje stopilo spletno novinarstvo, ki prezentacijo postavlja na mesto pred vsebino. Čedalje večja odvisnost medijev od trga se zrcali v domiselnih inovacijah prikritega oglaševanja, ki z izpopolnjeno učinkovitostjo brišejo mejo med komercialnimi in uredniškimi vsebinami. Ker posamezniki novice vse bolj, v nekaterih primerih tudi izključno, spremljajo preko družbenih omrežij, je "kriza medijev" aktualna kot še nikoli prej.

S spremembo strukture medijev se raven informiranosti zmanjšuje, vzporedno s tem pa se zmanjšuje tudi kritičnost do medijskih vsebin. Verjamemo vsemu, kar preberemo, in zahtevamo hitre, površne razlage kompleksnih problemov. Vedno lahko najdemo razlago, ki se sklada z našim svetovnim nazorom. Do medijskih vsebin, ki degradirajo tudi novinarstvo, imamo nekritičen odnos. Brez angažirane javnosti pa ni potrebe po angažiranih medijih.

Na dvanajstem natečaju za oblikovanje mestnega plakata je sodelovalo 142 del, 89 iz tujine in 53 iz Slovenije. Žirijo so s kreativno rešitvijo odgovorni urednik prepričali avtorji Ciril Trček, Matic Kozinc, Blaž Žnidarec, Zala Sajko, Damijan Penič in Medeja Kraševec iz agencije LUNA \TBWA.

Namen 12. Plaktivata na temo »Kriza medijev«, ki ga je TAM-TAM Inštitut pripravil z Radiem Študent, je opozarjane na medijske vsebine, ki degradirajo novinarstvo in odpiranje javne debate o problematiki.

Zmagovalni plakat posameznike spodbuja k bolj kritičnemu spremljanju informacij, ki nam jih servirajo množični mediji in poziva k prav vsakega, naj z akcijo #fastfoodnovica začne opozarjati na medijske vsebine, ki degradirajo novinarstvo!